July 29, 2017

let the game begin

ovsená kaša 〜 losos s batátmi a zeleninkou

Rána bez ovesnej kaše si už pomaly ani neviem predstaviť. Málokedy raňajkujem niečo iné, pričom mám pocit, že ma to ani nikdy neomrzí, keďže spôsobov na jej prípravu je fakt neobmedzené množstvo. Tentoraz to vyhrala varená verzia s mliekom, broskyňou, arašidmi a troškou masla. Na obed som dala piecť lososa s batátmi. Super rýchlovka, keď sa vám nechce stáť pri sporáku. Všetko pekne hodíte na plech a máte o obed postarané, pričom batáty s mrazenou zeleninkou som dala piecť ako prvé, aby sa losos nevysušil. 

losos s batátmi a zeleninkou 〜  tvarohovo-banánový krém

Poslednú dobu som si zvykla na svoj olovrant či druhú večeru vo forme tvarohu. Taktiež si ho vždy pripravujem s inou príchuťou a dolaďujem podľa toho čo mi príde práve pod ruku. Je to super mňamka, keďže ma to vždy zasýti a tiež zaženie chuť na sladké. To, že je to plné bielkovín je len cenné plus :) 

〜  protein kex

Poteínové tyčinky mávam málokedy. Skôr ich beriem ako takú "zdravšiu" verziu cheatu mealu pri privretí oboch očí, keďže zvyčajne sú plné cukrov a tých pár bielkovín navyše to z biedy nevytrhne. No, tento proteínový kexík celkom príjemne prekvapil svojím zložením, pretože sám o sebe obsahuje len 2,8g cukru. Ďalšia vec, ktorá ma zaujala bol pocit sýtosti už po takmer polovici zjedenej tyčinky. Väčšinou pri sladkostiach má človek dojem, že keď ich zje tak namiesto toho, aby zahnal malý hlad, tak je ešte hladnejší než bol predtým. Tu to ozaj nehrozí, taktiež chuťovo by som ju prirovnala k vanilkovej verzii horalky. 
nutričné hodnoty 〜 1,09 € 

2 comments:

  1. Losos s batáty - to bych si dala ! :D

    ReplyDelete
  2. To je skvelého jedla.. <3 Sťahujem sa k tebe :D

    ReplyDelete