July 31, 2017

dobojované Spartan Race Krynica 2017

〜 Krynica 2017

Ďalší Spartan Race tohto roku za nami. Oproti zimnej verzii, v tejto bolo o dosť viac vody a blata, čo sa dalo očakávať. Akurát čo som neočakávala bolo, že prakticky polku "behu", budem behať po rieke 😁Spočiatku som si to celkom užívala, bola to príjemná zmena po tých kopcoch. Len, keď som sa snažila trochu utekať mala som pocit, že každú chvíľu tam hodím držkopád. Príliš veľa klzkých kameňov a hlavne v zakalenej vode, kde sa dosť ťažko odhadovalo kam môžem stúpiť bez toho, aby som si nevyvrtla členok. Keď sme sa už dostali cez vodnatú oblasť, myslela som si aké to už bude fajn, veď predsa musíme byť aspoň v polovici. Hm...v polovici sme možno boli, ale nasledovali ďalšie kopečky, dolinky, strmé svahy a prekážky. Najhoršia prekážka prišla ku koncu, keď sme mali šlapať do kopca...okay však to sme robili doteraz, ALE so závažím! 😫 Na tých zostrihoch na YT to vždy pôsobilo, že zoberiete vrece s pieskom prejdete dákych 20metrov a ste za vodou... Za vodou sme síce boli, ale toto ani zďaleka nebolo 20m. Čiže horkoťažko sme sa vyštverali s vrecom hore a potom sme s tým museli zísť aj dole. Pri tejto disciplíne som si hovorila, že už by mohol byť fakt koniec. Miestami sme premýšľali či sme náhodou nezablúdili na nejakú beast verziu, keďže ozaj zimná verzia sprintu bola v porovnaní s týmto len taká prechádzka. Keď už sme konečne boli dole, mohli sme zahodiť vrecia, no nasledovalo ručkovanie, pre mňa burpees. Myslím, že nikdy som sa tak netešila na angličáky ako teraz, čokoľvek, len nech nemusím niečo vláčiť do kopca. 

〜 Spartan Race Sprint in Poland

Po dobehnutí do cieľa akoby všetka únava a vyčerpanie na mňa spadlo, neskutočne ma bolelo brucho. Každopádne bol to skvelý pocit, odbehnúť si to a dať to.  Jediné čo tak trošku bolo "deprimujúce" bolo, že každý tam pobehoval s tromi-štyrmi medailami. (My len s jednou aj to najľahšie získanou 😁) Keďže nešiel tam len na jeden beh, ale rovno na všetky verzie, ktoré sa konali. Úprimne neviem si predstaviť ako by som ráno zabehla 12km+ a potom poobede ďalších 5km+. A to nehovorím o tom, že deň predtým, by som musela ísť na beast verziu, kde je 20km+. Možno to znie ako pre bláznov, ale ja to vnímam, že je to pre ľudí s fakt dobrou kondičkou. V podstate tu sa ukazuje aká slabá ešte som a ako veľmi potrebujem na sebe zapracovať. Práve vďaka tomu je to neskutočná motivácia ísť ďalej a makať na sebe.😊

July 29, 2017

let the game begin

ovsená kaša 〜 losos s batátmi a zeleninkou

Rána bez ovesnej kaše si už pomaly ani neviem predstaviť. Málokedy raňajkujem niečo iné, pričom mám pocit, že ma to ani nikdy neomrzí, keďže spôsobov na jej prípravu je fakt neobmedzené množstvo. Tentoraz to vyhrala varená verzia s mliekom, broskyňou, arašidmi a troškou masla. Na obed som dala piecť lososa s batátmi. Super rýchlovka, keď sa vám nechce stáť pri sporáku. Všetko pekne hodíte na plech a máte o obed postarané, pričom batáty s mrazenou zeleninkou som dala piecť ako prvé, aby sa losos nevysušil. 

losos s batátmi a zeleninkou 〜  tvarohovo-banánový krém

Poslednú dobu som si zvykla na svoj olovrant či druhú večeru vo forme tvarohu. Taktiež si ho vždy pripravujem s inou príchuťou a dolaďujem podľa toho čo mi príde práve pod ruku. Je to super mňamka, keďže ma to vždy zasýti a tiež zaženie chuť na sladké. To, že je to plné bielkovín je len cenné plus :) 

〜  protein kex

Poteínové tyčinky mávam málokedy. Skôr ich beriem ako takú "zdravšiu" verziu cheatu mealu pri privretí oboch očí, keďže zvyčajne sú plné cukrov a tých pár bielkovín navyše to z biedy nevytrhne. No, tento proteínový kexík celkom príjemne prekvapil svojím zložením, pretože sám o sebe obsahuje len 2,8g cukru. Ďalšia vec, ktorá ma zaujala bol pocit sýtosti už po takmer polovici zjedenej tyčinky. Väčšinou pri sladkostiach má človek dojem, že keď ich zje tak namiesto toho, aby zahnal malý hlad, tak je ešte hladnejší než bol predtým. Tu to ozaj nehrozí, taktiež chuťovo by som ju prirovnala k vanilkovej verzii horalky. 
nutričné hodnoty 〜 1,09 € 

Mramorový cheesecake

Istú dobu som sa odhodlávala na túto proteínovú bombu, odhliadnuc od tých dvoch banánov by to bola celkom slušná nízkosacharidová tortička. No, ja na ovocie nedám dopustiť. 😁

PRÍSADY

2 x 500g nízkotučného tvarohu
5 vajec
3 PL kakaa
2 zlaté klasy/vanilkové pudingy
4 PL medu alebo iného sladidla podľa chuti / môžete použiť ako sladidlo aj proteín čím zvýšite podiel bielkovín, akurát ja som bola trochu škrob, keďže ten môj mi už dochádza 😇
2 banány

+ potrebné vybavenie: tortová forma, mixér

POSTUP

Do väčšej misky vyklopíme oba tvarohy a zlaté klasy, ktoré rozmixujeme spolu s 5 žĺtkami a medom. V druhej miske si vyšľaháme z bielkov sneh a pridáme ho do zmesi. Časť zmesi odoberieme, pridáme do nej kakao. Potom postupne vrstvíme cestá do tortovej formy. Ja som na spodok dala vanilkovú časť a naukladala banány, ktoré som následne pokryla kakaovou vrstvou a navrch opäť pridala vanilkovú. Piekla som to v predohriatej trúbe na 200°C cca 20min. Nutné kontrolovať.

Celkový kalorický príjem: 1536kcal
B: 159g
S: 141g
T: 34g
Vláknina:  11g

Cca pre jeden kúsok 192kcal (1/8)
B: 19,9g
S: 17,6g
T: 4,2g
Vláknina: 1,4g

Podávané s perníkovo-arašidovým maslom, čo na fotke vyzerá ako kôpka horčice 😁 no, chutí fakt skvelo. 

July 27, 2017

Istú dobu pociťujem stagnáciu, to že nenapredujem ani sa neposúvam tam kam by som chcela. A pokiaľ áno, veľmi pomaly. S obnovením blogu očakávam možný návrat vetra do plachiet. Uvidíme kam ma to odveje.